5 grudnia 2017

270. Choineczka...


...w doniczce...
(; bardzo mała ta kartka, dlatego zdrobnienie w tytule ;)
Doniczka była obowiązkowa w Inkowej zabawie,
tylko już dość dawno temu - w sierpniu.
Nijak nie mogłam wtedy czegoś świątecznego 
i doniczkowego wykombinować.
Ale Inka ogłosiła abolicję i można nadrobić zaległości.
Poszłam trochę na łatwiznę, ale zadanie wykonane.
Tym samym zrobiłam kartki zgodne ze wszystkimi
dotychczasowymi wytycznymi :) Jupi!



https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/08/doniczka-z-kartka-sierpniowa.html

Po raz kolejny jestem Inkową dłużniczką - mam cały zapas kartek :)

Pozdrawiam ciepło dzielne zaglądaczki :) SA

25 komentarzy:

  1. Fajna. Taka trochę pierniczkowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna:) Oczarowała mnie :) Ciepło, serdecznie oraz grudniowo pozdrawiam i dziękuję za odwiedzany na blogu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł! Sama robiłaś choineczkę? Embossowałaś? Bo wygląda naprawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, choineczka to "gotowiec" :( Ale dzięki temu szybko uwinęłam się z tą kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka piękna, lubię takie proste. Jednak wciąż uczę się robić te bardziej rozbudowane i przestrzenne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna, taka prosta i urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest,świetna ta choineczka w doniczce,

    OdpowiedzUsuń
  8. W cudowny sposób wybrnęłaś z tematu.Ha,ha,powiem Ci,że ja właśnie w letnich miesiącach miałam więcej pomysłów na karteczki niż teraz.Teraz,kiedy wszyscy je robią mam wrażenie, że po kimś "powtarzam":)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeurocza! W prostocie siła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twoją wytrwałość w calorocznej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choineczka :) Pomyślności w Nowym 2018 Roku :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze. Nie macie pojęcia, jak bardzo :)