6 lipca 2017

262. Przepisowe święta

... kolejna kartka bożonarodzeniowa.
Monotematyczna jestem ;)
Tym razem
Zaproponowała przepis na kartkę,
więc należało zastosować:
                                    3 różne papiery (plus baza)
                                    3 prostokąty różnej wielkości
                                    3 półperełki (bądź zamiennie guziki, cekiny itp)
                                    1 koło serwetka (papierowa, wykrojnikowa, wycięta z wzoru)
                                    1 napis                                                
                                    1 wstążka (tasiemka, koronka zamiennie)

Coś takiego "upichciłam"




https://swietanaokraglo.blogspot.com/2017/06/przepis-na-kartke-wyzwanie-czerwcowe.html

 Pozdrawiam słonecznie :) SA

16 komentarzy:

  1. A Ty zawsze mnie czymś zaskoczysz - tak bym nie myślała, że można ugryźć ten przepis! Bardzo mi się guziory podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykle ciekawa koncepcja- bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Guziki świąteczne bardzo smakowite.

    OdpowiedzUsuń
  4. Guziki dominują kartkę, extra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę przeszyć, ale te guziory... wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i bardzo cieplutka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna pomyslowa, bardzommi sie podoba. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już powoli zaczynam prace świąteczne, ale jeszcze ich nie publikuję :P
    A te przeszycia są po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna :) Fajne guziczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna! Te przeszycia przykuwają oko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super kartka! Ty już świątecznie, a ja jeszcze wspominam DWC :-P Chyba muszę się zmotywować i też zacząć coś robić na święta już :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze. Nie macie pojęcia, jak bardzo :)