31 grudnia 2015

209. Ostatnia strona...


...w domkowym art journalu, który powstawał przez ten rok.
Są choinki, daszki z piernika i ...

 To mój pierwszy art journal - do jego stworzenia zmobilizowała mnie UHKowa zabawa.
Będzie wyjątkową pamiątką - zamknęłam w nim ogrom emocji tego roku,
w kopertach ukryłam ważne notatki, listy i bilety z koncertów.
Została mi jeszcze okładka i jutro odłożę go na półkę...




http://uhkgallery-inspiracje.blogspot.com/search/label/ArtJournal%202015%20-%20domki

Dziękuję za dobre słowa, którymi mnie obdarzacie.
Życzę radości ze swojej twórczości ;) SA

4 komentarze:

  1. Świetna praca :) Szczęśliwego Nowego Roku, niech będzie jeszcze bardziej twórczy i kreatywny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam... ja się jeszcze za to nie zabrałam... piękny dziennik, super pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, kochana, te grudniowe Twoje domki są chyba najpiękniejsze z całego roku! Piernikowe daszki mi się strasznie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, co napisać...cudowne są te domeczki...a te daszki...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze. Nie macie pojęcia, jak bardzo :)