30 lipca 2013

33. Ale to już było... czyli III DLWC po raz pierwszy i mediowe LO

III Dolnośląskie Warsztaty Craftowe we Wrocławiu to najlepszy sposób na rozpoczęcie wakacji.
To trzy dni dobrej zabawy.
Perfekcyjnie przygotowane warsztaty, fantastyczne spotkania, 
wymiana myśli i doświadczeń, zakupy przydasiowe, konkursy
i to coś, czego nie da się wyrazić słowami - taka szczególna atmosfera twórczego szaleństwa :)


zdjęcie podebrane z KD

Ja też tam byłam...
Cudnie spędziłam czas, wiele się nauczyłam, naśmiałam, nacieszyłam towarzystwem wspaniałych osób.
Ach... szkoda... że to już było...*
* duża ilość wielokropków to emocje, których nie umiem wyrazić słowami
 
Sporo udało mi się "wyprodukować" w ramach warsztatów i nie tylko.
Dziś mediowe LO, które powstało pod kierunkiem Ayeedy.
To było pierwsze tego typu dzieło w moim wydaniu 
 i muszę przyznać, że cała ta "chlapanina" bardzo mi się podoba.







Ciepło pozdrawiam i za przychylność wobec moich tworów - dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cieszą mnie Wasze komentarze. Nie macie pojęcia, jak bardzo :)